Close burger icon

HELLO THERE, SUPER USER !

Please Insert the correct Name
Please Select the gender
Please Insert the correct Phone Number
Please Insert the correct User ID
show password icon
  • circle icon icon check Contain at least one Uppercase
  • circle icon icon check Contain at least two Numbers
  • circle icon icon check Contain 8 Alphanumeric
Please Insert the correct Email Address
show password icon
Please Insert the correct Email Address

By pressing Register you accept our privacy policy and confirm that you are over 18 years old.

WELCOME SUPER USER

We Have send you an Email to activate your account Please Check your email inbox and spam folder, copy the activation code, then Insert the code here:

Your account has been successfully activated. Please check your profile or go back home

Reset Password

Please choose one of our links :

Rekomendasi List Tempat Main Rollerblade Buat Lo Yang Ingin Join

Author : Admin Challenge

Article Date : 21/03/2023

Article Category : Urban Sport

 

Jalanan lengang atau lagi CFD-an kayaknya enak main Rollerblade nggak, sih? Dunia berasa milik sendiri aja gitu, soalnya nggak terganggu sama kendaraan yang berlalu-lalang. So, kalau lagi meluncur dengan kecepatan yang cukup tinggi jadi nggak terlalu khawatir nabrak.

Nah, kalau lo main Rollerblade biasanya meluncur di mana? Gue ada beberapa list tempat yang siapa tau lo tinggal di daerah ini dan emang demen main Rollerblade. Penghobi sekitar Jakarta, Bandung, Malang, dan Medan sini merapat dulu, deh! Siapa tahu beberapa list tempat ini emang udah jadi tempat lo dan yang lainnya nongkrong.